فلش OALE X3 بالا برای دستگاه های خاموش شده نیز بسیار کارایی دارد.

  • در صورت خاموش بودن دستگاه در صورت نیاز با فلشر فرمت کنید. توجه نمائید سریال بعد از فرمت از بین خواهد رفت و باید با باکس رایت نمائید. حتی الامکان از دستگاه خود بکاپ بگیرید.



info محصول شماره 1 جدول


پردازشگر MT6580

قابل رایت با Sp Flashtool

preloader_magc6580_we_c_m.bin

قابل رایت با انواع باکس

رام OALE X3 اورجینال می باشد

دارای userdatasecro,cashe,…

 

.

آموزش فلش OALE X3

 

برای رایت رام OALE X3 دستگاه را خاموش کنید.

  • بر روی برنامه SP Flash Tool راست کلیک کرده و Run as Administrator را بزنید.

طبق تصویر بالا بر روی Scatter-loading کلیک کنید. ( فلش OALE X3 را لود کنید ) در پوشه رام که دانلود کرده اید به دنبال فایل txt با نام scatter بگردید و آن را انتخاب کنید.

 دانلود فایل فلش OALE X3


نکته : ترجیحا پوشه رام را با اسم کوتاه و انگلیسی در دسکتاپ قرارد دهید

معمولا با انتخاب scatter همه فایل ها بطور اتوماتیک تیک میخورند و آماده فلش میشوند که میتوانید بر اساس راهنمای هر فایلی که خربداری می کنید از تیک ها را فعال و یا غیر فعال نمائید.خب در این مرحله فایل ها چیده شده و کافیست بر روی دانلود برنید و دستگاه خاموش را با ولوم پایین ( هر دستگاه متفاوت است ) و با استفاده از کابل به سیستم متصل کنید.اگر کلیه مواد اعم از کابل، کانکتور شارژ دستگاه، همخوانی درست فایل با دستگاه و درایور دستگاه بطور صحیح نصب شده باشد با کادر زرد رنگ بالا مشاهده خواهید کرد که بروزرسانی در حال انجام است. شکیبا باشید.بعد از کادر سبز رنگ بالا دستگاه را جدا کنید و روشن نمایید. موفق باشید.

تبریک شما موفق گردید رام OALE X3 را رایت نمائید.

در بعضی موارد هنگام فلش کردن ارور دریافت میکنید که با گذاشتن ارور در دیدگاه پاسخ شما را خواهیم داد در انتخاب فایل دقت کنید در هنگام فلش از عجله پرهیز کنید همیشه قبل از فلش و یا… از رام دستگاه بکاپ بگیرید.

 

به کانال تلگرام ما بپیوندید و از تخفیف و آموزش و فایل های رایگان با خبر شوید

کیفیت مسیر ماست، نه مقصد ما